mywaywithjesus

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Tack Jesus<3

Av My Way With Jesus - 2 augusti 2011 00:09

Hej Jesus barn !


Jag bara måste helt enkelt måste tacka dig Jesus för denna dag. Du tände ett ljus innom mig ett ljus utav hopp. Lyckan innom mig blomstrar mer och mer för varje dag som paserar.


Jag vill uppana alla. Be till Jesus om ni inte tror att Jesus är guds son att gud sände en stor del utav sig och välsignade Maria med Jesus. Be till Gud då be Gud om vägledning så ska ni få se hur mycket glädje, kärlek och frid han kommer att skänka er. Våga säga JAG ÄLSKAR DIG JESUS! För Jesus älskar dig..


Jesus skände en utav hans finaste gåvor till denna jord. Tove heter denna gåva.
Tove är en otrolig tjej som gav Jesus sitt liv. En präst är det hon kämar för. Och ju mer jag läser hennes blogg destu mer hungrar jag efter Gud jag törstar efter Jesus vägledning.
Tove gav mig ett citat "låt den som är utan synd kasta första stenen". Denna citat kommer jag att tänka på varje gång jag dömmer en människa. Hoppas att jag aldrig dömmer en människa!
Tack syster Tove för dina fina ord!


I have a wondefull friend the one and only he is my heart and my soul. Jesus thanke you fore your love


Denna vidieo är 1 timme lång men efter att ha lyssnat på den så ändras en syn på livet.


Hej så länge Jesus med er
 

 
 
Tove

Tove

2 augusti 2011 17:55

Vad förvånad jag blev när jag läste mitt egna namn i ditt inlägg. Vad fint du skriver. Jesus är stolt över dig.
Det är roligt att läsa din blogg om din resa med Jesus. Jag kommer fortsätta kommentera och även dela med mig av mina tankar och funderingar.
Glad att jag hittade till din blogg.
Gud är med dig alla dagar
Kram Tove

http://www.thehealingroom.bloggplatsen.se

My Way With Jesus

2 augusti 2011 21:16

Du förtjänar att finnas med där. Folk måste få veta att de finns diamanter ute i världen inte bara kol (svarta kol som man gillar med). Dock ville jag länka in din blogg så andra kan läsa din blogg med men visste inte om det var okej för dig.. Det glädjer mig att höra att du så gärna vill följa med mig på min resa med Jesus :)
Även jag är glad över att jag hitta in till din blogg.
Jesus gör aldrig något utan en anledning :) han ville att du skulle läsa det jag skriver och att jag skulle läsa det du skriver.

Guds välsignelse över dig :)
Kram Jane

 
Tove

Tove

2 augusti 2011 23:00

Även du Jane, är en alldeles dyrbar diamant. Det skulle finnas fler som du. Som förstod vad Jesus gjort för oss människor!
Självklart får du länka min blogg, det får du så gärna göra.
Jesus älskar dig
Kram Tove

http://www.thehealingroom.bloggplatsen.se

My Way With Jesus

4 augusti 2011 21:17

Det var väldigt fint sagt utav dig Tove :) En dag ska det bli underbart att komma på dina gudstjänster när du blir präst. Tack så mycket.
Jesus älskar dig med
Kram Jane

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Way With Jesus - 1 november 2011 22:13

Hej alla!   Tänk er att be till Gud och Jesus i flera nätter, nätterna blir till veckor och sedan månader.    Att be om Jesus hjälp. Att be han hjälpa mig att välja det som jag ska tex jobba med. När han äntligen ger mig ett svar. Jag fick va...

Av My Way With Jesus - 21 oktober 2011 23:21

Hej ^^Igår så satt jag och bad innan jag skulle lägga mig.. Varje gång jag ber kollar jag ut genom mitt fönster och letar efter min stjärna. Den stjärnan är den enda av alla stjärnor som lyser som starkast. Bredvid stjärnan så var ca 4 stjärnor i him...

Av My Way With Jesus - 18 oktober 2011 21:01

Hejsan Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om. Tanken står bara still..Det känns som att jag står klädd i vita kläder i ett fyrkantigt vitt rum. Jag hör min egen röst eka i rummet men får inget svar på mina frågor.Tidigare läste jag om en ung flic...

Av My Way With Jesus - 10 oktober 2011 22:31

Hej alla människor som är tacksamma över dom vänner Gud har givit dem Tänk dig en vän du har haft i flera år. Den vännen blir enens andra halva och man delade blod, svett och tårar med. Man stöttar alltid varandra med allt och finns alltid där för va...

Av My Way With Jesus - 6 oktober 2011 22:15


Hej alla änglar :)Varför är det så enkelt att spendera sin tid framför facebook och liknande sidor när man inte ens kan lägga en kvart per dag åt Jesus.Vi människor har svårt att uppskatta den som skänker oss allt det vi äger idag. Jag själv av alla ...

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards