mywaywithjesus

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av My Way With Jesus - 4 augusti 2011 23:18

Hej alla :)

Jag har haft två daga fulla med Guds magi.
Det är sååå härligt att ha fått tillbaka livsglädjen. Även om Jävulen alltid försöker dra tillbaka en till de onda så kämpar man ifrån hans snara.

Varje dag så tänker jag på alla som dog i  Utøya att en människa kan döda så många oskyldiga människor vet jag inte hur han kan leva med sig själv efter. Jag läste allt som nära o kära hade skrivit om de dom förlora. Alla var underbara människor och otroligt saknade. Gud ville helt enkelt ha tillbaka sina änglar o gav alla andra en andra chans att göra gott i livet. Jag hoppas att dom uppskattar att dom lever!
Vila i frid alla som dog i Utøya må Gud och Jesus ta hand om er där uppe.

I förra inlägget skrev jag om en tjej vid namn Tove. Jag tänkte länka hennes blogg så alla kan läsa om hennes otroliga liv med Gud och Jesus. Värt att läsa !<3
http://www.thehealingroom.bloggplatsen.se  

Tack Jesus för allt du gör i mitt liv och allt du kommer göra. Skydda mig från jävulens snara.


God natt alla !    

   

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards