mywaywithjesus

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Sanningen !

Av My Way With Jesus - 16 augusti 2011 23:08

Hej alla :)

Snart kommer jag att avslöja vem jag är. Men inte först att jag känner att det är rätt tillfälle. 
Gud visar mig flera vägar. Mycket ont hände mig som barn och Gud ersätter allt med kärlek nu. Personen jag har träffat är verkligen en speciell prick. Någon som jag själv är chockad över att ha träffat. Min familj har inte smält det än men dom är otroligt glada för mig.
För vi alla vet att Jesus hjälper mig genom allt och att han vägleder mig genom allt.

Jesus kärlek är obeskrivlig. Man måste ha en relation med Jesus och relationen kommer med böner och goda gärningar.
Men jävulen stör sig på den relationen och gör allt för att förstöra.
Jesus har gett mig en magnifik vecka. Men jävulen blev så arg att han skapade ett problem. Men vet ni vad? Jag trampar på jävulen och upphöjer Guds och Jesus namn. Och jag vet att med den tron jag har kan inget förstöra. 

Jesus jag ÄLSKAR dig <3 

Denna låt fick jag från en underbar person!  
  

 
 
Tove

Tove

17 augusti 2011 00:05

Åh vad spännande det ska bli att snart få veta vem denna fantastiska person är, vars blogg jag kollar varje dag!
Lyssna gärna på Jesus, walk with me - Club 8. Det är en riktigt fin låt som jag tror du kommer tycka om!

Må friden vare med dig ifrån Gud, vår Fader och Herren, Jesus Kristus!
Tove

http://thehealingroom

My Way With Jesus

17 augusti 2011 20:08

Ja visst är det kul!
Så fort det känns rätt att tala om det för alla så kommer jag att göra det :)
Tack så mycket för låten Tove

Må gud alltid vaka över dig fina Tove
Jane

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Way With Jesus - 1 november 2011 22:13

Hej alla!   Tänk er att be till Gud och Jesus i flera nätter, nätterna blir till veckor och sedan månader.    Att be om Jesus hjälp. Att be han hjälpa mig att välja det som jag ska tex jobba med. När han äntligen ger mig ett svar. Jag fick va...

Av My Way With Jesus - 21 oktober 2011 23:21

Hej ^^Igår så satt jag och bad innan jag skulle lägga mig.. Varje gång jag ber kollar jag ut genom mitt fönster och letar efter min stjärna. Den stjärnan är den enda av alla stjärnor som lyser som starkast. Bredvid stjärnan så var ca 4 stjärnor i him...

Av My Way With Jesus - 18 oktober 2011 21:01

Hejsan Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om. Tanken står bara still..Det känns som att jag står klädd i vita kläder i ett fyrkantigt vitt rum. Jag hör min egen röst eka i rummet men får inget svar på mina frågor.Tidigare läste jag om en ung flic...

Av My Way With Jesus - 10 oktober 2011 22:31

Hej alla människor som är tacksamma över dom vänner Gud har givit dem Tänk dig en vän du har haft i flera år. Den vännen blir enens andra halva och man delade blod, svett och tårar med. Man stöttar alltid varandra med allt och finns alltid där för va...

Av My Way With Jesus - 6 oktober 2011 22:15


Hej alla änglar :)Varför är det så enkelt att spendera sin tid framför facebook och liknande sidor när man inte ens kan lägga en kvart per dag åt Jesus.Vi människor har svårt att uppskatta den som skänker oss allt det vi äger idag. Jag själv av alla ...

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards