mywaywithjesus

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av My Way With Jesus - 1 augusti 2011 00:16

Heej !

Vill börja med att säga tack till dom få läsare jag har. Men att det gör mig otroligt glad över att veta att folk vill höra om min resa med Jesus..

Jesus har allt gjort under i mitt liv. Under som ingen kan tro på. 
Men det känns skönt att veta att Jesus vakar över mig och att han alltid hjälper mig genom alla svåra tider, även om jag har svårt att upptäcka de.

Ikväll får jag be extra mycket om att de blir de jag önskar mig imorgon. Men om det inte är ämnat så förtår jag att Jesus ser att det inte är passande för mig.

Idag så upptäckte jag en talang jag har, dock vet jag inte om det ska kallas för talang! Men de som skedde idag chockade många... Över att jag klara av det flera gånger med ett försök!

Vill tacka Gud som alltid har sina armar öppna för mig och Jesus som vakar över mig och vägleder mig in i de sista.

Nu ska jag ha en liten bönestund för mig själv och sedan sova.
Det är en viktigt dag imorgon.. Jag önskar er alla en god natt och må gud välsingna er !<3


Lyssna på denna underbara låt! 

 

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards