mywaywithjesus

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Jesus är härlig !

Av My Way With Jesus - 25 juli 2011 01:40

Hej gott folk!


Vill först och främst tacka Jesus för att han vägledde mig till att skapa denna blogg. Det låter sjukt det vet jag men på något sätt kändes det som att det var något jag måste göra. För att kunna lära mig att öppna mig mer och en dag kunna predika guds ord.


Gud skänte mig och massor med andra människor en vacker gåva, en ängel och våran herre. Han skänte oss hans enda son Jesus. Sen så kan inte ens människor uppskatta den gåvan.. Om vi alla lägger en kvart varje dag till att tacka Jesus för den härliga dagen över att ha lett oss leva en dag till så skulle alla märka att livet blir roligare och hjärtat lättare...


Ni tycker jag är sjuk eller hur? Här sitter jag med en infekterad fot (vad jag tror) kan knapt gå på den smärtan är hög, har haft ont nu i 4-5 dagar och det blir inte bättre. Mina två första alvedon tog jag idag för att kunna sova annars skulle aldrig ta. Foten är typ blå kan ej röra tårna. Men vet ni? Jag tackar Jesus för de han låter mig känna smärtan o uppskatta de jag har. hade inte detta hänt min fot hade jag nog aldrig lyckats skapa bloggen eller ägnat min tid åt gud och Jesus.


VI tar och ber en stund :) Tack Jesus för denna underbara dag, tack för att du gav mig styrkan att gå dit jag skulle gå och ha en kväll fylld med lovsång där folk bara prisade dig. Tack gud för att du inte lät jävulen störa en sådan vacker och underbar kväll.
Gud vaka över dom som dog i masakern i Norge och hjälp deras familjer genom sorgen. Hjälp min fot att bli bra Jesus och att jag får en bra sömn utan smärta. Jag tackar dig för att du kommer att hjälpa mig att förbättra mitt liv. Amin

   

 
 
Maria

Maria

26 juli 2011 00:39

Hej, vilken fin sida du har här! Detär rätt det du säger att Gud skänkte oss Jesus och att man borde tacka och tacka! för det underbara. Jesus är min vän den bäste- så heter en sång- jag kan skicka dig texten om du vill... Gud välsigne dig / Frid/ Maria

http://bibelord.bloggagratis.se

My Way With Jesus

26 juli 2011 00:43

Hej Maria :)
Jag tackar dig inerligen för att du tog din tid och läste min blogg. Jesus och jag har nyligen börjat komma närmare varandra och jag ska be för att vårat band ska stärkas med hans kärlek och vänskap. Det skulle jag uppskatta :) Skicka till mig låten när du har tid :) Guds välsignelse över dig Maria / Kram Jane :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Way With Jesus - 1 november 2011 22:13

Hej alla!   Tänk er att be till Gud och Jesus i flera nätter, nätterna blir till veckor och sedan månader.    Att be om Jesus hjälp. Att be han hjälpa mig att välja det som jag ska tex jobba med. När han äntligen ger mig ett svar. Jag fick va...

Av My Way With Jesus - 21 oktober 2011 23:21

Hej ^^Igår så satt jag och bad innan jag skulle lägga mig.. Varje gång jag ber kollar jag ut genom mitt fönster och letar efter min stjärna. Den stjärnan är den enda av alla stjärnor som lyser som starkast. Bredvid stjärnan så var ca 4 stjärnor i him...

Av My Way With Jesus - 18 oktober 2011 21:01

Hejsan Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om. Tanken står bara still..Det känns som att jag står klädd i vita kläder i ett fyrkantigt vitt rum. Jag hör min egen röst eka i rummet men får inget svar på mina frågor.Tidigare läste jag om en ung flic...

Av My Way With Jesus - 10 oktober 2011 22:31

Hej alla människor som är tacksamma över dom vänner Gud har givit dem Tänk dig en vän du har haft i flera år. Den vännen blir enens andra halva och man delade blod, svett och tårar med. Man stöttar alltid varandra med allt och finns alltid där för va...

Av My Way With Jesus - 6 oktober 2011 22:15


Hej alla änglar :)Varför är det så enkelt att spendera sin tid framför facebook och liknande sidor när man inte ens kan lägga en kvart per dag åt Jesus.Vi människor har svårt att uppskatta den som skänker oss allt det vi äger idag. Jag själv av alla ...

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards