mywaywithjesus

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av My Way With Jesus - 28 juli 2011 12:31
Hejsan :)

Jag kan börja med att be om ursäkt för att jag inte har hunnit skriva något på två dagar men mycket har hänt. Två dagar fyllda av glädje.

Mycket har hänt på två dagar. Även om smärtan min i kroppen försöker hindra mig från att ha roligt så ger Gud mig styrkan att fortsätta..

Barn som röker?
Igår så la jag märke till hur ungdommar mellan 12-17 sitter och röker utanför affären hur dom tar halsboss och bara sprutar ut röken. I deras ögon lyste det av stolthet, stoltheten utav att var tuff och röka. Men i mina ögon var det jävulen som lurade rut hörnet.

Men som man säger. Föräldrarna formar sina barn inte barnen som formar föräldrarna !

Mer uppdatering sker senare ikväll pga att jag har lite ärender att göra sköt om er och ha
en underbar dag med Gus och Jesus


En liten text <3
1 *Jesus är min vän den bäste, Vilkens like ingen är.
Skulle jag då som de fleste Övergiva honom här?
Ingen skall mig kunna skilja Ifrån den mig har så kär;
En skall vara bägges vilja Alltid här och evigt där.


2 Han har döden för mig lidit, Ingen skall fördöma mig; Hos sin Fader för mig bedit,
Det mig gagnar eviglig. Vem är då, som vill anklaga Den han själv utkorat har?
Vem vill ifrån honom draga Den han har i sitt försvar?


3 Jag är viss och därpå liter, Varken liv ej heller död Mig ifrån min Jesus sliter:
Änglar, höghet eller nöd, Djuphet eller annat mera, Vare kommand´ eller när,
Skall mig från Guds kärlek föra, Som i Jesus Kristus är.*


J. Arrhenius 1691

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jesus är vägen, sanningen och livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards